Kızlar iyi geceler bebeğim en başından beri tek başına uyuyan bi bebekti asla yanımda uyumadı 2. Aydan sonra kendi odasında yattı uyku eğitimi verdim desteksiz uyurdu saati şaşmazdı şu üç gündür deli gibi ağlıyor yakama yapışıyor illa yanında olacağım daldı diyorum ağzına yalancı emzik verip çekileyim diyorum bas bas bağırarak ağlıyor gece 1 oluyor anca uyuyor diş de sıkıntımız yok başına gelen var mı acaba