Berna18 bodrum sadabad otel’e gittik 1 hafta önce denizi taşlı ama güzeldi, yemekleri çok iyi değildi( sanırım havalardan çabuk bozuluyor), havuzu ve odada ki suları tuzlu idi , denetim eksikti . Etkinlikler iyiydi çok güzel biryerde aslında ama eksikleri çok fazla fiyatına göre ise normal diyebiliriz. Şahsen tekrar gideceğimi sanmıyorum karşılaşırsanız bilgilendirmek istedim 🌸