BerenDeren06 yani ben bu sendromlar yok atak haftalaei vs gbi seylere pekninanmiyorum acikcasi yani biz buyuklern bile bazen gunu gununu tutmuyor bugun keyofli oluyorum ertesi gunu huzursuz. Bebeklerde oyle bence. Dis cikarma donemi vs gbi zamanlarda daha fazla huysz olablrler ama bence bunu atak donemi dye dusunmeden daha rahat atlatablirsinjz. Benm kizim 4.5 aylik ben hep bu sekilde ilerledm faydasni da gordum