-efe- Alpeda benim yapıldı dolgum hatta apse olduğu için Antibiyoyşk bile kullandım sonrası dolgu oldu
Esmataha Alpeda ben de gitmiştim, 4 dişime dolgu yapıldı. Ama ben hiç ilaç sprey falan kullanmamıştım kuzum. Uyuşturmadılar da sadece dolgu yaptılar.
Huris Alpeda bende bebegim 2.5 aylikken hemde 3 dişime kanal tedavi hemde antibiyotik kulkandim ve hemende emzirdim cok sukur bi problem olmadi
Aybarsefeee Alpeda ben yakın zamanda iki tane yirmilik diş çektirdim çocuk doktorundan izin belgesi aldırdı emzirmek için. Anestezinin dozuna göre degisiyo canım dişçiye muayeneye gidersin sorarsın sıkıntı olursa operasyon yapılmaz 😘
jsmn Alpeda tek sıkıntı anestezi. Anestezi olmazsanız hemen emzirebilirsiniz ama anestezi olursa 2-4 saat beklemek gelen ilk sütün bi kısmını boşa sağıp vermek yeterli.Hekiminizi bilgilendrmeyi unutmayın emzirme dönemindeyim diye.geçmiş olsun😊