Selamlar herkese, kızım 2.5 aylık yaklaşık 15-20 gündür biberon sorunu yaşıyoruz sadece emziriyorum buzlukta sağdığım sütlerim var ve kızım biberondan asla kabul etmiyor kendini kasıp ağlamaya başlıyor philips avent kullanıyoruz, kaşıkla ve şırıngayla vermeyide denedik kabul etmedi öneriniz var mı? Bayada süt var buzlukta heba olmasını istemiyorum