Anneler mrb.
Oğlum 10 ay 25 günlük. 3 gun once grip oldu. Öksürüğü ve burun akıntısı vardi. Doktora goturduk. Bize pedifen peditus azro ve ventolin suruplarini verdi. 3 gun oncesine gore suan daha iyi gibi ama burun akıntısı ve öksürük gecmis degil genelde gece daha sık oluyor. Neyse oglum normalde memeye cok duskun bir bebektir ama su 2 gundur beni emmek istemiyo :( napsam emziremedim. Memeyi agzina verdigim anda ucunu hemen ısırıyo kiziyorum yok cici yapilmaz isirilmaz diyorum yok surekli bana bakip guluyo. Kizdigim zamanda aglayacak gibi agzini buzuyo. Sagdim suluguna koydum verdim ilkte icmedi 2. Denemede icti. Ama memeyi aldiramdim bi turlu. Napmam gerekiyor alip emmesi ve isirmamasi icin? Cok zorlaniyorm. Bu arada ustte 4 altta 2 tane disi var. Alttan bi dis daha geliyor yan kesici diyolar sanirim o geliyo. Obur taraftanda geliyor damak şişmiş. Bide ustten geliyor galiba ama onu yanlis gormus olablrm. Yani boyle yapmasi normal mi korkuyorm.