Ahtc Iclalgoleli ben kullandım kiraz çekirdeği işe yaramadı havlu ısıtıp kullandım sürekli karnını sıcak tuttum kış bebeğiydi ztn ondan daha iyi geldi belki sizde farklı etki gösterebilir bilemedim
elmaliturtam Iclalgoleli Biz patiğini be yastığını kullandık bebeğimde bize çok çok iyi geldi gaz sancısı çektiği zaman fırında ısıtıp patiğini giydirdik yastığını karnına koyduk o kadar rahatlattı ki ve gaz sancısı süresi çok kısa sürdü sayesinde.
bossbabysmom Iclalgoleli biraz da olsa rahatlariyordu.. ama ben 3 defa ard arda kullanyordm sonra masaj yapyordum.. ama cok gazli br bebekse hicbr sey işe yaramıyor malesef 6 bucuk aylgz hala bazen gaz sorunu yaşyorz cook gazlı br bebekti
Iclalgoleli Ahtc ben de bugün havlu koydum karnına ütüleyip birde iki çorap giydirdim onlarıda ütüledim rahatlattı biraz her gün bir kaç defa böyle yapsam o zaman gerek yok kiraz çekirdeğine öyleyse
Iclalgoleli bossbabysmom 22 günlüğüz sadece 2 gündür böyle bugün havlu ısıtıp koydum karnına iki çorap giydirdim onlarıda ütüledim birazda olsa çıkardı gaz
bossbabysmom Iclalgoleli 2 3 haftadan sonra gaz sorunu başlıyor.. insaAllah uzun sürmez gaz sancısı kâbus gibidr cok zor
Ahtc Iclalgoleli Valla benim denemediğim şey kalmadı bize kar etmedi yani havlu daha iyi ondan aynen bide ben gaz damlası kullandım sab simplex 3.aya kdr öyle bitti çok şükür sizde deneye deneye bulacaksınız 😀
elmaliturtam Iclalgoleli işte her bebekte aynı etkiyi eder mi bilmem ama vallahi ben icat edene kaç gün dua ettim o derece 😊saatlerce gazdan kıvranan ağlayan bebek onlarla çok kısa sürede sakinleşiyordu.