Hafsamm çok çok minik bebeğiniz sizin kokunuzu istiyor. Ben çok uykusuz kaldığım zaman arkama yastıklar koyup hafif yatar pozisyonda uzanıyordum. Bebeğimide göğsüne yatırıyordum karnı tok olunca sadece kokumlada uyuyordu. Kollarınızı da yastıkla destekleyip birlikte uyuyun. Tabi mutlaka yanınızda biri sizi izlemeli ne olur ne olmaz