[silindi] ama gitmeniz gerek 40 ciksin dye bekler iken baska seyler olmasin. Muhakak bi sekilde gidin sezeryan ise dikislerle ilgili olabilir normal ise de dikis atiliyor diye biliyorm onlarla da ilgili bi problem olabilir. 40 cikana kadar bekleyip hayatinizi zorlayacak seylere kapi acmayin. Baska dr.a bile gdip baktrn derim. Karar sizin.
K.bkmayin korkutmak degl amacim ama bunlar olasi seyler.