Heide benim bebeğimde böyleydi ilk çocuğum herkesin ki böyle sanıyordum 40 doldu 3 ay oldu şimdi 6 aylık gene aynı doktorlara gidip isyan ediyordum tüm tahlilleri temiz çıktı en sonunda mizacının bu olduğunu kabullendim bebeğim değişmedi malesef hala tam olarak aynı diyemem ama hala huysuz bir bebek ben kabullenmeye başladım artık