Ada-Aylin normal bezden farkı şu:şişmiyor suya girince. Yoksa zaten ıslanıyor. Hatta çişi dışarı sızdırıyor. Ama sudayken kaka filan yaparsa çıkmasın diye düşünülmüş bir bez. Bir deneyin normal bezi suya sokun balon gibi şişiyor. Ağırlaşıyor. Ama mayo bez şişmediği gibi ağırlaşmıyor da. 😊