Hnfeatt Merhaba kizlar göğüs ucu catlagina ne iyi geliyor ? Suan garmastan pomat kullanıyorum . Baska onersii olan var mi
Gizemabc Hnfeatt Kendi sutunuz cok iyi gelir. Bende com ise yaramisti. Her emzirmeden sonra azicik sıkıp meme ucuma surmustum.
iremceren Hnfeatt mümkünse gümüş kapak tavsiue ederim, mustelanın göğüs ucu kremi de güzel, bir de arada bi yapabilirseniz açık bırakın hava alsın
Cucueva Hnfeatt kesinlikle gümüş kapak👍 ilk günler bebeğim emerken tam çatlatacak, yara olacak gibi oluyordu kapağı taktığım andan diğer emzirme süresine kadar geçiyordu bir hafta sonra zaten kullanmama gerek bile kalmadı..
Ravzanurunannesi Hnfeatt onu sürdükten sonra ben plastik göğüs koruyucuları var onları kullandım sütüm geldikçe orda bitiyor o da meme ucunu yumuşatıyor ve acısı biraz geçiyor başka bir şey bilmiyorum yalvararak emzirmem geliyor aklıma felaket acı veriyordu şimdi de var ama acısı yok acısı geçti kapanıyor sanırım
Hnfeatt Ravzanurunannesi saolaisn cnm Garmastan kullandıktan sonra her seferinde yıkamak gerekiyor mu peki?
Babyboysrc Hnfeatt Kesinlikle tahin yağı 👍 ben bir sürü krem kullandım bir ay o ağrıyı çektim geçmedi ,bir arkadaşımın önerisiyle tahin üzerinde biriken yağdan sürdüm ne acısı kaldı ne de yara.bir deneyin isterseniz ama emzirmeden mutlaka yıkayın😊
Deletedmom346 Hnfeatt Yıkamıştım lansinoh için yıkamaya gerek yok garmastanı yıkadım yine de sabretmeniz lazım acılı ama geçecek 😔
Baby_Mila Hnfeatt soğuk sıkım hindistan cevizi yağı hem yıkamana gerek kalmaz bebeğe direkt verebilirsin. göğüslerim hiç çatlamadı bu sayede birde bebeğin göğsünü iyice kavramasına dikkat edersen yani sadece ucunu değil kahverengi kısmınıda kavrayacak bebek o zaman hiç sorun yaşamazsın
AnnesininBallisi Ayva çekirdeğini suya koyup jel kıvama gelmesini bekleyin bir gün kadar. Faydasını görürsünüz inşallah
mozaik Hnfeatt sütünüz. Ben kaç krem denedim sütüm kadar etki etmedi. Emzirmeden once sürün , emzirdikten sonra da sürün. 2-3 güne düzelir . Sürekli.de yapin bu şekilde.