Merhaba anneler size danışmak durumunda kaldığım bir problemim var oğlum 14 aylık olacak som 15 gündür mutfağa dahi gitsem ağlama krizlerine giriyor bana evde hiçbir şey yaptırtmıyor kucağımdan inmek istemiyor yere bıraktığımda tekrar ağlama krizleri inanın çok zorlanıyorum bu konu hakkında tecrübeli bir fikri olan var mı acaba ?