Bugun 4 ay kontrolumuz vardı sağlık ocağında meme reddi yasadığımızı bahsettim sütüm tazyikli ve düzelmedi diye . Yakında emmediyse tek gögsünü sağ ne kadar cıkıyo bakalım bi dedi hemsire. Tazyik var diye süt arttırıcı birşeyler yapmıyodum ama tüketmen gerekebilir Belki olan sütün tazyikle akıp gidiyodur dedi hemsire. Eve gelince sağdım sol gögsümü en son 3-4 gibi emzirmiştim cunku sağdığımda saat 10du 60cc cıktı 4 aylık bebek için az bir süt mü ? Hemsire cok az komposto içmeye hemen basla sıvı tüketimini arttır dedi. Ama bebeğim emiyo kiminde uycaksa emerken uyuyo kiminde emdikten sonra uyanık duruyo ve genelde saat bası emiyor. Yetmese ağlamaz mıydı ? Normalde acım emzir diye ağlayan bir bebek değil ben takip ediyorum. Saat bası sıkıstırma cocuğu o artık 4 aylık 2-3 saatte bir emmesi gerekir dedi ama bugun dinleyeyim dedim ama kıZım mıkırdandı saatbası gelince emzirdim . Sizlerde durum nasıl ben mi hala oturtamadım bu emzirme durumunu acaba o yuzden mi sorun yasıyorum ? Bilemiyorum.