Sevzey2902 Ben 15 gün önce bir post daha açmıştım. 3 ile 4 ay arası bebegim 200 gram aldı diye. Bugun yine gittim doktora ve 15 günde 100 gram almış doktor 3.aydan sonra yavaşlar zaten doğum kilosunu katlamis gayet hareketli canlı sağlıklı bi bebek dedi. Bebeğin idrar çıkışı ve kaka çıkışı iyi günde 2 ya da 3 kez kaka yapıyor bezide hep islak. Yani anlayacağınız almayan bebek almıyor 😄
Birkoalaanasi Bazı bebekler az kilo alır, gelişimi güzel olur zaten doktor da söylemiş içiniz rahat olsun o yuzden. Kimi bebekler de minyon olur. Kilosuna hiç takılmayın, sağlıklı olması çok çok daha önemli 🤎
Sevzey2902 Birkoalaanasi aynen saglikli cocukda zorla hastalık aramaya gerek yok annelik iste insan düşünüyor ister istemez benim kızım minyon citi bıtı olcak demekki 😁😁
Olcay Benim kızımda idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor 10 aylık iğneler yapıldı antibiyotik kullandık ama hala geçmiyor tekrar antibiyotik kullanıyoruz gelişimini etkiliyor Kilo kaybı olmaması için kilo yapıcı mamalar yapıyorum ama yinede kilo alamıyor
Sevzey2902 Olcay cok geçmiş olsun bizde isterseniz bi tahlil yaptıralım ama gerek yok dedi bende virüsde cok da uğraşmak istemedim yapısı böyle herhalde