Stellaa biz de 3 ay 14 günlüğüz ve atak haftasındayız 2 gün kalmış bitmesine netin yalancısıyım 🙂 dün özellikle gündüz uykusu yok gibi bir şeydi ha artık gece uyur dedim mümkün mü üstelik 1 saatten fazla memede kaldı uyuyor memeyi bırakınca başlıyor ağlamaya, bugün de aksıne gündüzleri hiç uyumadığı kadar çok uyudu bu gece zor uyuttum bir de. Mızıldanmaları da arttı 😔 bakalım 2 güne geçse bari