Alinadefne biz bebeğimiz minikken BabyCam diye bir program kullanıyoduk. İki telefona da yüklemek gerekiyo. Biri bebek kamerası biri ebeveyn kamerası oluyo. Işık varsa bebeği görebilirsiniz karanlık bile olsa ses için kullanıyorduk biz. Bebeğin uzagına da koysanız ses duyuluyo. Ama 7 8 aylık oldugunda letgodan philipsin telsizini aldık 100 tl ye. Eger uygun fiyata bulabilirseniz telsiz çok rahat oluyo.