birkaç yerde emzik tuttmayan bebeğin emziğinin silikon yerine işaret parmağımızla tık tık vurursak tutabilecegini okudum daha dogrusu öyle yapıp tutturanların yazısını. bu konuda bilgisi olan var mı. öyle yaptıktan snra bebeğin emzigi neden tuttugunu anlayamadım da?