Merhabalar canlar.Oğlum tam 5 aylık ve bu sıralar çok iştahsız 120 ml formül süt verirken bir haftadır 90 a düştü ve onu bile bazen bitirmiyor ve 2 saate bir yemek istiyor hazırlayıp veriyorum iki çekip bırakıyor.Sıcaktan desem yazlıktayım hava burda çok iyi.Gelişme çağı mı desem bilmiyorum normal mi sizce bizim gibi olan varmı?