Biz Almanya’dan Türkiye’ye bilet aldık ilk bebekli yolculuğumuz olduğu için koltuğumuzu da ekstra ücretle aldık. Zaten pandemi nedeniyle THY’de orta koltuk boş görünüyor sizde de öyledir diye tahmin ediyorum. Ama normalde 2 yaşından küçüklere koltuk verilmiyor.