Deletedmom13
[bilinmeyen] benim oglan da kulagini çekiyo habire
Fulyasin08
[bilinmeyen] Benim oğlum uyuma çalışırken yapıyor 🤗
Fulyasin08
[bilinmeyen] Galiba benim çok hoşuma gidiyor ama ya sanki dertli gibi başına vurması😁😁
Minnosunannesi
[bilinmeyen] benim oğlumda uykuya geçişte aynısını yapıyor ritmik bi şekilde. 7,5 aylık
Ravzae
[bilinmeyen] benimki 3 aylık kafası da konak oluştuğu için kaşınıyor dedi doktor da sizinki büyükmüş Allah bağışlasın
Fulyasin08
[bilinmeyen] Yok bizden ses gelecek kadar şiddetli vurmuyor 😂😂😂
Alparslanmom
[bilinmeyen] canım benim oğlumda 11 buçuk aylık o da bi kaç günden beri uyutacağım zaman kafasına vuruyor ama bugün uykusu olmadığı saatlerde de yaptı hep engel olmaya çalışıyorum bu sefer inadına yapıyor bende merak ediyorum sebebini. Annemle bizde başımı ağrıyor acaba dedik ama bilemiyorum