Merhabalar , arkadaslar sıze bırsey sormak ıstıyorum basına gelen var mı yada . Kızımın aylık kontrolunde ust damagında iki siyah yarık gbı çizgi gördü doktorumuz. Plastik cerraha yonlendırdı emın olmak ıcın. Ama yarık gbı de degıl çizgi halinde. Ilk dogdugunda hemanjiom vardı gecmıstı. Sımdı buna anlam veremedık yarık damak mı acaba , ınternetten baktıklarım gbı degıldı. Bırde sıze sormak istedim. Simdiden teşekkürler