İyi geceler güzel anneler. Ben Antalya’da yaşıyorum. 9 aylık bir oğlum var daha doğrusu hala gece uykuları düzelmeyen bir oğlum. Uyku eğitimi vermek istiyorum ama eşimi bir türlü ikna edemiyorum. Çocuğun öyle istediğini, uykuyu sevmediğini filan sanıyor çok inatçı. Geçenlerde doktoru ne tavsiye ederse onu yapalım çok zorlanıyorum artık dedim anlaştık kontrolde de doktoru gece beslenmesini kesmek uyku eğitimi vermek çok zordur atağı vardır diş çıkarıyordur kalkması çok normal deyip sorularımı ağzıma tıkadı resmen başka tavırlarından da hoşlanmadık. Bazı şeyleri de geçiştirdi. İçimize sinmedi. uyku eğitimi demiyorum uyku alışkanlıklarını düzenleme konusunda doktorunuz sizlere yardımcı oldu mu? Her konuda rahatlıkla danışabildiğiniz doktor tavsiyeniz var mıdır? Çünkü eşimi ancak bir doktorun görüşüyle ikna edebilirim. Bir kere beraberce eğitim vermeyi denedik. Çok ağladı diye artık eğitim yok deyip kesip attı ve gece emmek istiyor diyor emzirme bitince geçer diyor ama en az 8-10 kere kalkıyor bunun en fazla 1- 2 keresinde emiyor doğru düzgün emmiyor bile başka sıkıntısı da yok eminim lütfen yardımm.