aLmisMomSs aslında değişen bir şey yok bence sadece em başından beri ‘kırkın çıksın rahatlarsın’ muhabbetinden kaynaklı bir rahatlama. Hatta 40 çıkmadan 2 gün önce huzursuzluğu başladı 4 5 gün öğlen uykusu goremedik. Ama bana daha bir özgüven geldi daha çok alıştık birbirimize. 1 hafta oldu 40 çıkalı gezmelere gidiyoruz falan ondan daha rahatız