Merhaba alerjik bir bebeğim var. Doktorum da çok katı diyet yaptırıyor bana. Bu durumda sütüm çok azaldı ve dördüncü ayda alerji manasına basladik. Zar zor yiyordu bebeğim maksimum 90 CC içiyordu. Altı aylık olduğumuzda ek gıdaya basladik. Ek gıdanin tadını alınca mamayı hiç içmez oldu. Ne yaptıysam icmiyor. Bende meyve rendeleyip içerisine ekliyorum . Kilo alımı çok az olduğu için mama vermek istiyorum. Acaba yiyeceklere mama ekleyerek yanlis mi yapiyorum? Alerji mamasını bu şekilde kullanan var mı ? Sulandırarak mi kullaniyorsunuz ? Mesela şeftali rendeleyip sulandırma dan direk eklesek sorun olur mu?