Merhaba hanımlar. Yüzüm berbat durumda. Oldukça yağlı bir cildim var. Ve şuan her yeri putur pütür. Bazı yerler kırmızı bazı pütürler ten rengi 🤦♀️ hamileyken her şey çok güzeldi ama doğumdan sonra bu kadar kötüleşti. Bunlardan kurtulmak için tavsiyeye ihtiyacım var. La roche posayın effeclar serisini kullanmak istiyorum. Emziren bir anneyim içerikler benim için çok önemli. Bu seriyi kullanan var mı? Guvenli olup olmadığını biliyor musunuz? Veya başka bir urun tavsiyeniz var mı malum ilaç kullanamıyorum henüz. Şimdiden teşekkürler.