Korse takas etmek isteyen var mıııı 😁
Azizeugur yamuna L beden verilir XL alınır 🤣🤣🤣
😌😌
Elfida-10 o da iyimiş 😂
Elfida-10 latex mi tayt mi acaba
Azizeugur ay gerçekten 3.kopçayıda tamamladın mı ya süpersin😁
Elfida-10 yok ya son kopçayla başladım zaten S almam gerekirmiş M almışım 😂
Azizeugur heee Allah seni😅
Hafsas bence tayt😁 ben tesettürlüyüm diye tayt almamıştım 😝