RasayiAA Hanımlar bugün doktora gittik oğlummn alerjisi olduğu için alerji doktoru kullandırtmamıştı demir ilacını bize 1 yaşında başlatacaktı. Bugün kan değerleri yerlerdrymiş demir ve b 12 si. Doktorun verdiği şurubu verdim ama çok kötü tadı zor içirdim siz nasıl veriyorsunz. Eve gelince de emeklerkn burnunun üstüne düştü morardı bayılmaya vardı oğlum gözleri fln kaydı zor kendine geldi çok kötüydü böyle olan arkadaşlar nasıl atlattınz bu süreci. Çok üzgünüm dezelir umarm😥
KATRE_ RasayiAA demir ilacin adi ne canim ferrozinc kullaniyoruz biz agzini acmiyoe tabiki ama ben agzina sktgmda ikincisi icin agzini acik tutuyo 😊 b12 icin de ocean kullandik bir fis yapiyordum kolay oluyodu
Deletedmom277 RasayiAA Allah’ım sen herkesi bilgisiz, kendini zerre geliştiremeyen, cahil doktorlardan koru enjektör ile verebilirsiniz ben öyle veriyordum Geçmiş olsun, çabuk toparlar sıkmayın canınızı
RasayiAA KATRE_ şurup tarzı bşy bizim ki Tatı kokusu çok kötü doktor bunu kullan dedi. B12 içinde küçük cam şişelerin içinde oluyor haftada bir onu için yarı yarıya dedi doktor.