Patlıcan sapı suyu diye bişey görmüştüm burda sanırım bununla alakalıydı o sudan içince gerçekten geçiyormuş öyle yazmışlardı bi araştırın isterseniz geçmiş olsun benimde var dışında bende bebekle ne dr gidebiliyorum ne evde tedavi oluyorum ama havalar ısınalı biraz acısı geçti kabız olmamaya dikkat ediyorum en fazla