Hanımlar merhaba, bebeğimle henüz hiç uçağa binmedim. Kabine bebek arabasıyla binen var mı? Ya da bastonla nasıl biniliyor? kabin boy diye satılan bebek arabalarının kapalı ölçülerine bakıyorum ama kapalı ölçüleri kabin valiz ölçülerine uymuyor bu konularda bilgisi olan var mı?