Merhabalar hanımlar bundan önce oğlumun nöbet geçirdiğini söylemiştim başka bi posta şimdi gene tekrardan başladı nöbetleri bi iyi bi kötü ALLAH rızası için oğlumum adına hücürat suresini okurmusunuz dua edip oğlumun adı BATI URAS sizin dualarınızla ayaklanır inşallah şimdiden okuyan herkezden ALLAH razı olsun