Kızlarr kızım 13 aylık ve emiyo ilk günden beri hiç sıkontı yaşamadık ne emmesinde ne sütümde çok şükür ama 2 hafta sonra artık işime dönücem memeyede çok düşkün emzik niyetine bile emiyo gündüzleri gece 4-5 saatte bi kalkıp emiyo Falan. Ya en azından gündüz emmeyi bıraksın istiyorum işe başlayınca hem. Benden hem memeden olacak iyice piskolojisi bozulmsın ama bu konuda ne yapabilirim nasıl yapabilirim bilmiyorum. Fikri olan var mı acaba???