Damla2557 Kızlar selam. 41 günlük brbeğim var. Doğduğundan beri burnu tıkanıypt. Her fğn serumla açıyorum. Acaba aranız ds buhar makinesi kullanan var mı? İşe yarıyor mu?
Selin_ada28 Damla2557 ben buhar makinası kullandım fakat burnu tıkalı çok hasta diye vermişti oda belli bir süre için kullaniyorsun her zaman degik pek fazla önermiyorlar alerjik bir cocuk olabilir alt soruna bakmaları lazim doktora gitmesinde fayda var bence
Seda_123 Damla2557 Evet burnu tıkalıysa çok rahatlatıyor doğduğundan beri kullanıyorum 6 aylık şu an onu açtıktan sonra burun tıkanıklığı da gidiyor soğuk buhar makinesi bizimki faydası var baya