Nazlipek Ah sormayın! Herkes duyar kasmış.Ellerinde ki telefon tv den çok daha zararlı bunun farkındalar mı acaba? Oğlumu dönencesiyle,oyun halısıyla oyuncaklarıyla vakit geçirmesini sağlıyorum.Zaten çok aktif mutlu bir bebek çok şükür.Ailece tüm ilgi verimimiz oğlumuza.Ama bu assla tv açmam elime telefon almam anlamına gelmiyor.Asla katı kurallarım yok bir çok uzmandan dinlediğim şu ki çocuk teknolojiden uzak durmamalı.Herşey dozunda.
Ve siz cidden çok hadsizsiniz! Ne demek ilgilenemeyecekseniz doğurmayın? Bu ne küstahlık bu ne fütursuzluk! Lütfen postumdan çıkın ve o mükkemmel anneliğinize elinizde ki telefonla zeval vermeyin.
feldspar