Edaya04 Merhaba anneler, bebegim şuan 8 ay 10 günlük hemşire bu ay kansayımının yapılması gerektigini söyledi tahliler yapılıcakmıs fakat ben virüsden dolayı hastaneye gitmek istemiyorum 9 aya kadar yapılıyormus yaptırmayan varmı sizce gereklimi?
Yigitkomuz_ Edaya04 cnm1 yas 17 günlük bebegim bizde daha tahlil olmadık virüsten dolayı 1 yaş aşımızı ayakta yaptı yolladı hemen ebe
Edaya04 Annisss söyledik fakat dr o kadar önemli olmadıgını yaptırmasak da olacagını söyledi sanırım virüsden dolayı bizi geçiştiriyor
Annisss Edaya04 bende ocaktan beri gitmiyirum doktora bugün 1.5 yaş asi si olduk suku r korkul ca k gibi olma di sabah erken gittim kapıda bekletiyorlar zaten asi için sadece asi olcagimiz solemek için araya girdim direkt aldı içeri ikk hastaydık zaten öle kucağımda oldu asiyi ciktik
Nrgs 6.ay aşısına gittiğimizde hemşire “virüs azalmış olursa 9.ayda kan sayımına çağıracağım sizi,eğer azalmazsa ve aramazsam 1yaşında gelirsiniz” demişti 9.ay şart değil demek ki
Nrnfth Valla biz hep hastanedeyiz hemde pandemi hastanesinde doktorumuz kan sayımı yapiliyo kizim 7 aylik ve kani düsük cikti damlaya basladik o kadar korkmayin gidiliyo mecbur hastanelere