ipek3
Eğitimden ve eğitmenden memnun kaldım
22.gün tamamen düzenene girmişti 4 gün bekledik bozulmama yaşamamak için
Saat düzeni yaptık ve bebeğime uygun program çıkardık destek azaltarak gittik sözleşme gereği neler yaptığımızı anlatmam yasak ama sonunda düzelmişti 🙏