nursenkutlu 4 aylık bebeğimin gözlerinde doğduğundan beri içeri doğru kayma var. Çocuk doktorumuz göz doktoruna götürün dedi.3. ayda götürdük 6. Aya kadar geçmezse gözlük başlarız dedi. Sizce değişme ihtimali var mi? Başına gelen oldu mu?
Pinkbery nursenkutlu yani erken mudahale edilmiş zaten düzelir herhalde diye umalım 🙂 gorumcemin kızı var onda mesela gec kalınmıştı şuan 6 yaşında kayması devam ediyor gozluk kullanıyor. Ama doktor bi operasyonla düzeltiriz gozunu demiş. Teknoloji ileri inşalllah gerek kalmadan hallolur sizinki😌🙏
nursenkutlu Sim-ay yaa inşallah bizim ki de düzelir. Doğduğundan beri bakışlarına ayrı hayranım kızımın. Dört gözle devamli bakıyorum azaldı mi acaba diye😔
Sim-ay nursenkutlu bende çok kafama takmıştım hatta ağladığım bile olmuştu 🤦♀️ Rabbim başka dert vermesin canım benim en azından çözümü olan birşey ama doktorumuz bebeklerde sık rastlanan bi durum demişti.Allah’ın izniyle düzelir inşallah canım
nursenkutlu Sim-ay tabi ki Allah başka dert vermesin. bende çok takılıyorum ama içim rahatladı geçme ihtimalini duyunca