ipek3 Bu durumu yaşayan var mı? 4 aylık bebeğimi yatırıyorum en ufak bi çıt sesinde aniden korkarak ellerini kollarını oynatıyor.
Ryksl ipek3 benim Kızım da 4 aylık doğduğundan beri öyle. Kundak yapmadım hiç ve doktor dahil herkes dedi ki, elleri kolları serbest kaldığı için sıçramaya müsait.
ipek3 Ruyamm sessizde uyuyor evet ama apartmandaki gürültüler evden çok rahat duyuluyor. O seslere irkilmiyo ufacık bi çıtırdamaya irkiliyor.