Merhaba güzel anneler. 16 aylık bugün doktor kontrolü ve aşı vardı hastaneye gittik. Aylık 200 gram alımı yetiyorken bizimki 450 gram almış geçen aydan bu yana ☺️ Hemde oğlumun çok iştahsız olması az beslenmesine rağmen. Geçen aydan bu yana eklediğim şeyse. Hergün 1 muz, 1 tatlı kaşığı pekmez, 1 tatlı kaşığı tahin, 1 tatlı kaşığı rendelenmiş ceviz. Tarif 1 yaş üzeri için uygundur. Umarım bizim gibi kilo alamayan bebeklere şifa olur 🤗🙏🏻