Elda benim kızım da 4.5 aylık . 3. Aya kadar hergün yapardı . Sonra birden haftada bir kere yapmaya başladı ama çok şükür kabız değil. Endişelenmeyin benim sormadığım doktor kalmadı İnanın. Doktor sadece anne sütü aldığı için endişelenme bağırsak düzeni şuan bu şekilde demekki kabız değil sonuçta ben çişini düzenli yapıyor gazını çıkarıyor sorun yok dedi. Ben 1-2 günde bir saf zeytinyağı veriyorum yarım çay kaşığı doktor önerisi.