Prens_annesi170620 bizimde o kadarlıkken tıkanıp nefessiz kalmıştı canım tavsiyem serum fizyolojik sıkıp otribebeyle çekme eğer çok dolu degilse çekmeden kendi atıyor serum fizyolojik ile doktorum serum fizyolojik günde 4,5 kez kullanabilirsin dedi yenidoğan bebekler burundan nefes aldığı için sıkıntı oluyor tıkanıklık