Cmertkul çok geçmiş olsun benim doğumdan sonra sütüm çok azdı doktor önerisi ile solgarın bira mayasını kullandım eczanelerde satılıyor sabah akşam birer tane içiyorum şükür sütüm bebeğime yetiyor dün kontrolümüz vardı doktora devam edip etmemeyi sordum 7 aylık olana kadar içmeye devam et dedi vücuttaki hormonları tetikliyormuş süt üretimi için