Ben de kızım 9 aylıkken tesadüfi bir şekilde başladım.instagramda birinde gördüm.başlama sebebim de bazen gece hiç çişini yapmamasıydı.gün içinde gayet normal yapıyor.gece tutmasını anlayamıyorum.gittim bir lazımlık aldım.sabah kuru bez görünce oturttum ve oturduğu gibi yaptı derken kakasını da anlayıp oturtuyorum.10 aylık olmak üzere,öğlen uykusundan kalkınca da çişi yakaladığım oluyor,kakayı zaten lazımlığa yapıyor.oturduğu için çok daha rahat yapıyor hatta.dün mesela lazımlığı işaret etti,oturttum.çişini ve kakasını yaptı.oturmak istemese asla devam etmezdim bu işe.ama zamanı geldiğinde lazımlığa da yapabileceğini öğrenmesi güzel birşey.oturup yapıyor,dönüp bakıyor sonra ne yaptığına ve klozete dökerken de bakıyor,alkış yapıyor.biz eğlenceli bir hale getirdik kızımla bunu.dediğim gibi ağlasa,kalkmak istese devam ettirmezdim.