NicoRobin Tamamen aynı şeyleri düşünüyoruz, ben de Eylül’de işe döneceğim. Ben yokken nasıl doyar, nasıl uyur, acaba sallamaya mı alıştırsam? Ben 20 haftalık olduktan sonra önce emzirme sonra alt değiştirme ve kucak ile uyutmayı planlıyorum. Yani yine ten teması ama sıralama değişik.