Makatını çatlatmış olabilirsin. Normal doğumlarda ıkınmadan sebepli oluyor. Bir genel cerraha görünün krem verir rahatlarsınız. Ben sezaryen olmama rağmen doğum sonrası başlayan kabızlıktan dolayı çatlatmıştım 🤦🏼♀️ Başta sadece ağrı vardı sonra kanama olmaya başkadı ve ben neredeyse 1 ay her tuvalete çıkışımda ağladım çok zordu. Henüz başıyken önleminizi alın