Merhabalar herkese öncelikle. 8 günlük bir kızım var, zorunlu sezaryen ile 37+3te doğurdum. Yenidoğan sarılığı var şu an ve yeterince ememediği için bir kan şekeri düşmesi yaşadı ama sonradan düzelttik. Benim sorum şu; bebeğim baya ağır ve uzun saatler uyuyor. Bu normal midir? Çok geriliyorum.