Efemila35 bızmkı 1.200 doğdu 900 grama düştü.bide cok hastaydı.bilmiyorum ucunda ölüm bile olsa memenı ver dıyenlerı anlayamıyorum.arkadas yazmıs oraya emıyor sanıyorduk ama emmıyormus öeger sarılıktan yattık dıye.bızımkı de 2 cekıp uyuyor 5 dk sonra uyanıp ağlayarak yine meme istyr.akşama kadar boyle yaptk.akşama eşime postaladm cocugu.9 dan saat 12 ye kadar 15 dk da bir 60 cc içmiş garibim nasıl aç kaldıysa.eşim kızdı bana butun gun açmı kaldı bu cocuk neden boyle ıcıyor dıye.orda anladım zaten emmediğini.oyuzden bıberona devaö sımdılık.anne gogsunu unutmasın diye phılıps avetn bıberon kullanıyorm.gogsumu tutuyor ama cekemıyor gucu olmadıgı ıcn.🙁