Helenyaz Bebeklere en uygun ağız şeklini bozmayacak emzik ne kullanıyorsunuz? Kauçukmu, silikonmu damaklımı yuvarlakmı? Kızım 2 ay 3 günlük nuk un silikon damaklı emziğini almıştım ama sanki rahat ememiyor.
mom20 Helenyaz en iyi emzik markası bebeğin tuttuğu emziktir 😂 hangi bebek hangi emziği kabul edecek belli olmuyor ki 😶
nursenkutlu Ben avent kullanıyorum ama damakli damaksiz bakkal emzigi vs. hepsini denedim em son almiyor deyip uğraşmayı birakinca kendi 3 bucuk aylikken eşim aventi bir kere daha denedi aldı. Başka da kabul etmiyor. Yani tercih onun🙄 bizim etkimiz hiç yok.