As1ioz 8 aylık elleriyle kulagını kapatıyo agrısı yok huzursuzluk ates yok 3 haftadır yapıo bu hareketş doktora götürmelimiyyim acaba
Belliciste benm bebiste yapiyor o hareketi. ayni sekilde bir seyi yok ama bazen kulagimi agriyor acaba diye dusunmeden edemiyorum. orta kulak iltihabi olsa cani acir agladi herhalde