zeynepelam 1.ayda hepatit aşısısın 2.dozu var, ilk dozunu doğunca yapıyorlar, bu 2. Doz, daha bugün olduk, teyit için muhakkak sağlık ocağına danış ki zaten bilgin varmış, yani 1.ayda aşı oluyor, uygulama bile bilgi vermişti tam 1. Ayı doldurduğu gün, öte yandan bi etki etmez dedi ebe binde bir ateş yapar dedi, bizimkinde şu saate kadar bişi olmadı 🤔😍 umarım seninkinde de olmaz 🤗